2010/09/25

Azért tudnak, ha akarnak

Azért tudnak a ticók, ha nagyon akarnak, csak nem mindig értem a motivációjukat. Murphy törvénye alapján a költözés előtt három nappal bekötött és működő internet szombatra elromlott! A hibát szombat reggel bejelntettük. A SZAKADÓ ESŐBEN, SZOMBAT DÉLUTÁN az egyetlen (!) helyi telefonos társaság kiküldte az egyik emberét, hogy csinálja meg. A szerelő olyan buzgó volt, hogy még a tetőre is felmászott, hogy megnézze mi a gond. Én személy szerint nem hittem a szememnek. Leghamarabb kb szerdára vártam őket. Ez tényleg csoda. Azóta se tudom, hogy házszámot tévesztettek, vagy tényleg ennyit emelkedett a szolgáltatás szinvonala, vagy mégis minek köszönhettük ezt a kitüntető figyelmet, de rettentően örültem neki, hogy újra működött az internetem.


1 comment:

  1. ez volt a tipikus "minden szabály alól van kivétel"!:), vagy Ilse volt nagyon meggyőző!:)

    ReplyDelete