2010/09/23

Cilike

Megint alakítottam. Talán nem hiába hívott anyukám olyan sokszor Cilikének gyerekkoromban. 3 nappal a költözés előtt átmentem takarítani az új apartmanomba. Az ablak itt egy kicsit másképp van megoldva mint, otthon. Egy téglalap alakú részen fel vannak darabolva az ablakok, és ennek együttes mozgatásával lehet ki-be csukni az ablakot. Én ezt ki is nyitottam, amikor is a legalsó ilyen darabka kicsúszott a tartójából, és apró darabokra tört... A képen látszik is a hiányzó darab legalulról...



Második húzásom az volt, hogy a költözés napján, amikor megérkezett a teherautó, és nyitottam volna az ajtót, hogy be tudjunk pakolni beletörtem a kulcsot a zárba... Ahelyett, hogy rakodtunk volna, segítőim azzal foglalatoskodtak, hogy az egyik lekapta a zárat, a másik próbálta kilökni a törött darabot, a harmadik pedig szemöldök csipesszel próbálta kihúzni... Nem fogjátok elhinni, de sikerült nekik... Magam sem hittem el. Sőt, még másolatot is tudtunk róla készíteni, így a probléma megoldódott.

1 comment:

  1. amíg neked a költöztetők nyitották a zárat, nekünk egy alpinista srác tette ugyanezt!:) örülök, hogy a költöztetők is sikerrel jártak, nemcsak a költöztetésben!:)))

    ReplyDelete