2010/09/22

Költözés

Már egy jó ideje fontolgattam a költözés gondolatát -legalább két éve - de most jutottam el odáig, hogy a tettek mezejére lépjek. Olyan ajánlatot kaptam, amit nem tudtam visszautasítani: megüresedett egy lakás a legjobb barátnőm mellett! Igaz drágább az albérlet, viszont ha távolságban nem is, de időben sokkal közelebb kerültem a munkahelyemhez. Az utóbbi pár hónapban többet mérgelődtem dugókban, mint amennyi időt a fintess terembe töltöttem. A reggeli "újságkihordás" (gyk értsd korán kelés) már nagyon kifárasztott. Mégsem mindegy, hogy azt a cirka tizennéhány kilómétert az autópályán dörgetem végig fél hétkor, vagy 100 méterenként megállok a piros lámpáknál reggel háromnegyed hatkor - miközben hétre járok dolgozni. A mérleg elv alapján a költözés volt az ideális választás.

Persze ez nem volt olyan egyszerű, mint így elméletben hangzik, és a sok pakolás / takarítás / dobozolás minden energiámat felemésztette. Szerencsére nem maradtam egyedül ennek a kivitelezésében, és nagyon sok barátom segített az elmúlt hetekben, így szinte bonyodalommentesen sikerült a helyváltoztatásom. Köszönöm mindenkinek a segítséget!!!

1 comment:

  1. pedig nem nagy dolog a költözés, 21 évvel ezelőtt azt mondtad, hogy "csak fogjuk a cuccmókunkat, és kész!":)))

    ReplyDelete