2010/12/12

Csiszolás, festés, lakkozás



Az Élet Costa Ricán nem mindig csak a kirándulásról, napsütésről és a tengerpartokról szól... Már második hete segédkezem aktívan a Zoli épülő éttermében. Mivel a csempézéshez, parkettázáshoz, terasz építéshez nem értek, ezért székeket és asztalokat csiszoltam, festettem és lakkoztam.

Jótett helyébe jót várj, hiszen nem is olyan régen, amikor költöztem, több olyan munkában segített nekem, amit egyedül képtelen lettem volna megoldani. Ideje visszaadni belőle valamit...


A kép kedvéért levettem a maszkomat, de amúgy abban festegettem egész nap.

2 comments:

  1. ügyi vagy, jól áll a kezedben az ecset!:)

    ReplyDelete
  2. de kedves vagy! Ahogy mondani szokták, "jó tett helyébe, jót várj" :)))
    Gratula Zolinak az étteremhez és sok sikert!!!!
    Remélem mire visszajutok, addigra be is tudok ülni valami finomat enni (vega kaja lesz?? :D )

    ReplyDelete