2010/11/10

Vista Pacifico

Megjelent egy új láda Jacón, ahol kívételesen nem én voltam az első megtaláló, Alvaro megelőzött. Először ezen a sármederen keltünk át, ahonnan még 150 métert kellett volna a dzsindzsásban, hegynek fel, kézzel-lábbal-körömmel kapaszkodni.


Ekkor kértem telefonos segítséget az Alvarotól. Arra a kérdésemre, hogy jó minőségű-e az odavezető út, azt a választ adta TICÓSAN, hogy: PERSZE, ASZFALTOS!!! Itt kicsit meglepődtem, aztán gondoltam, hogy biztos rossz irányból közelítettük meg... Végül ezen az úton jutottunk el a célig, de itt is majdnem többször visszafordultunk, mert az autó kerekei kipörögtek a 90 fokos emelkedőn az "aszfalt" kövein.


A láda végül meglett, de csak azért mert a Zoli vállalta, hogy a meredek szakadékba leereszkedik a HOTEL felirat T betűje mögé a susnyákosba.


Azt nem tudom, hogy a kalandra vágyó amerikaiakon kívül még ki a csuda megy fel oda szállásért, de az öt Rotweillerrel őrzött medence mellett voltak parkoló kocsik. Talán a bent rekedt vendégeké?

A panoráma kilátásért valóban megérte felkutatni a ládát, így még én is tudtam mosolypgni:

No comments:

Post a Comment