2011/02/13

Valentin Nap: CSOKI, CSOKI, CSOKI


Az élet furcsa. Nagyon furcsa. Nem is hinnénk, hogy egy ARK (act of random kidness = véletlenszerű kedves cselekedet) mennyire kihathat a későbbi sorsunkra. Pontosan 1 évvel ezelőtt elmentem egy 2 napos geocaching túrára, aminek egyetlen célja az volt, hogy minnél több ládát találjak meg. Az akkori rekordom 8 volt, ami Costa Ricán magas számnak számít. Ekkor találtam rá Rainbowra, a legszebb geoérmére, amit valaha is láttam. Mondhatnánk úgy is, hogy szerelem volt első látásra. Pár héttel később a tulajdonosa nekem ajéndékozta, sőt örökbe fogadhattam.

Teltek múltak a hónapok, és a barátság megmaradt, pár hetente emailt váltottunk Rainbow szüleivel. Egyszer felvetettem neki, hogy ha már mennek Kanadába, meg minden felé nyaralni, akkor miért nem jönnek Costa Ricába is. Láss csodát, pár napra rá már jött is az email, hogy februára megvették a jegyet!

Ma kimentem eléjük a reptérre és végre személyesen is megismerkedhettünk!!! Rettentő boldog voltam, mert nagyon kedves párról van szó. Kezdem azt hinni, hogy a geocaching egy pár terápiának is jó. Eddig tapasztalat azt mutatja, hogy a párok akik együtt ládáznak mind felhőtlenül boldog, kiegyensúlyozott párkapcsolatban élnek. Próbáljátok ki ti is!!!

Egy másik furcsaságra is megfigyeltem. A Costa Rica-iak egy puszit adnak, mi magyarok kettőt, a svájciak pedig hármat! Először azt hittem rosszul számoltam, de nem... Ez így van. Nagyon furcsa volt. Már a kettőre is nehéz visszaszoknom, nemhogy a háromra.

Még soha életemben nem kaptam ennyi csokoládét egyszerre Valentin napon! 1 kg SVÁJCI csokoládéról van szó! Kiszámoltam, hogya minden nap csak egy darabot ennék, akkor is minimum három hónapra elegendő lenne. Isteni finom!!! Azt kell mondjam, hogy ezek a svájciak értenek a csokoládé készítéshez!!!

1 comment:

  1. rainbow teljesen úgy néz ki a dobozon, mintha eredetileg is ott lenne!:)

    ReplyDelete