2011/02/05

Sleeper Tree

Hányan regisztráltunk már minden féle oldalon annak reményében, hogy majd talán egyszer nyerünk valamit? Ilyen laptop, olyan iphone, amolyan utazás. Biztos vagyok benne, hogy legalább egyszer, mindannyian kitöltöttünk egy kérdőívet, regisztráltuk, tovább küldtünk valamit. Hányszor nyertünk ezekből bármit is? Gondolom nagyon sokan felelnek erre a kérdésre "sohával".

Nos, én eddig háromszor nyertem, ebből kétszer a SleeperTree oldalán. Az első volt a legizgalmasabb és legkörnyezetbarátabb nyereményjáték amiben valaha is részt vettem. Örökbe kellett fogadni egy fát, és másokat is rá kellett venni arra, hogy csatlakozzanak az erdőépítéshez. Hosszas küzdelem után 98 fával (a későn regizők miatt végül 103-ra nőtt) én nyertem az ipod touchot, a testvérem pedig harmadik helyen végzett egy ipod nanoval. Akkor lepődtem meg igazán, amikor megkaptuk a nyereményünket, mert mit jelent az, hogy nyersz a neten? Kinél tudsz reklamálni stb.

Második nyereményjátékot is én nyertem, ekkor zöld mozgalomként fotókat kellett beküldeni! Nyereményemet ismét megkaptam, pedig simán mondhatták volna, hogy én már nem játszhatok többet. Úgyhogy figyeljétek a legközelebbi nyereményjátékot, és vegyetek ti is részt benne, hogyha valóban nyerni szeretnétek! A Föld Órája már közeledik, lehet hogy idén is lesz valami felhívás az oldalukon! Én mindenesetre figyelni fogom! Addig is fogadjatok örökbe egy fát, mentsük meg bolygónak közös erővel!




A harmadik nyereményjátékot egyébként a tesco konhya lapján nyertem. Tartották magukat a szavukhoz, regisztráció és X számú recept beküldése esetén küldtek Anyák-napi csomagot, benne fogókesztyű, sütőforma stb, csak azt felejtették el hozzá tenni, hogy majd csak az év végén postázzák. De így is nagy volt a meglepetés, amikor az elfelejtett ajándék megérkezett.
Most Valentin-napi muffint lehetett ingyen küldeni valakinek. Én az öcsémnek szerettem volna a névnapjára, de sajnos nem kerültem be az első 1000 beküldő közé, így arról lecsúsztam.

1 comment: