2011/02/08

Csípés 2

Jó hír, úgy néz ki, hogy megmaradok, a daganat kezd visszahúzodni! Többszörös megpróbáltatottság után én kerültem ki győztesen a párharcból! Nem fogjátok elhinni, de még a kép sem tükrözi elég hűen, hogy az újjam közepétől a csuklómig dagadt a kezem, és szerintem hőemelkedésem is lehetett, mert voltak pillanatok, amikor nagyon vacakul éreztem magam, és muszáj volt lefeküdnöm pihenni...


Elmondom mivel próbálkoztam:
- Szín tiszta aleo vera borogatás: szemmel látható változás nem történt, de jól esett.
- Fenistil gél: szemmel látható változás nem történt, de jól esett.
- Ecetes borogatás: ettől határozottan romlott az állapotom. Bár itt csak 4%-os az ecet, de mégis teljesen kipirosodott tőle a kezem, annak ellenére, hogy csak 1 órát volt rajta.
- Csípésre való krém: ettől sem volt változás, viszont utána elkezdett viszketni.
- Langyos sós vízben való áztatás: ettől mintha picit javult volna, tök "jó" dolog az ágyról a fazék sós vízben áztatva a kezed aludni!
- Sunbreeze nevű cseppel külsőecsetelés: ez sem mutatott azonnali változást, de valószínű, hogy hozzá segített a gyógyuláshoz.
- Kálcium pezsgőtabletta: ártani nem árt, és a kálcium erre jó.
- Allergia elleni gyógyszer: ebből két félét is szedtem, mert az első 24 óra elteltével nem változott semmi. Hiába nyugtattak, hogy várjak 2-3 napot, több mint 1 nap alatt dagadt ekkorára, idő kell neki, míg visszahúzodik stb. én azonnali javulást akartam! Valószínű ez nyomta végül vissza a felpuffadást (ami állítólag levegővel teli és nem vízzel, mint én azt hittem).

Rossz hír: nem tudom mitől múlt el pontosan :)

Jó tanácsként meg lehet fogadni a rovar és kullancs írtó szerek használatát. A tapasztalat nálam azt mutatja, hogy ennek ellenére is aktívan támadnak ezek a vérszívó állatkák. Illetve a hosszú újjú ingek viselését. A nadrággal mindenképp egyet értek, már csak a kígyók, skorpiók miatt is. Az hosszú ujjú póló azért nem ad 100%-os védelmet, mert bemászhat alá is rovar, vagy támadhat kézen is... Úgyhogy marad a megelőzés, most vettem még ilyen allergia elleni gyógyszert, ha megint megcsíp valami, akkor azonnal beveszem és nem várom meg míg a triplájára dagad!

2 comments:

  1. imádom a pozitív hozzáállásod a dolgokhoz! - sajna én nem látom a javulást, de az az a fő, hogy te érzed!:)
    utoljára 1 éves korodban nézett így ki a kezed...

    ReplyDelete
  2. Ez a kep meg hetfon reggel keszult, es akkor meg durvan be volt dagadva :)

    ReplyDelete