2009/10/21

Apuuuuuuuuuu


Ezt muszáj volt kiraknom. Nem hittem a szememnek, hogy azt látom a villanyszámlámon hogy APU. Valószínűleg eddig is rajta volt, csak nekem most esett le.

Sőt, ennek örömére megnéztem a szótárban mi az az alumbrado público és nem fogjátok elhinni de azt jelenti, hogy közúti világítás. Ezáltal az is világos lett számomra, hogy én fizetem az utcában lévő közúti világítás egy részét. Hogy az ember mindig tanul valami újat...
Ha spanyol nyelvizsgán szóba kerül a közúti világítás, akkor nyugodtan apuzzatok!!!

(Még jó, hogy én soha nem apuzom le Apikát)






Így néz ki a teljes számla:





És ha már ilyen vicces kedvemben vagyok, akkor elmesélem min röhögtem egész délután.
A történethez hozzá tartozik, hogy kedden nekem van rendszámtábla napom (ilyenkor tilos a belvárosban közlekedni mindazoknak, akiknek 3-asra vagy 4-esre végződik a rendszámtáblája), így úgy lett kitalálva, hogy ilyenkor a kisfőnököm jön értem, szerdánként meg neki van, és én viszem-hozom őt munkába. Útközben mindig hallgatjuk a rádión azt a csatornát, ami a közlekedési hírekről szól.

Éppen betelefonált valaki, hogy itt és itt van dugó, erre hulla komolyan ilyet szólt a rádiós bemondó, hogy:

- Köszönjük az információt, csak egy kérdésem lenne, milyen jellegű a dugó? Autós?

No comment.

1 comment: