2010/12/01

Pretty women

Jól kezdődik ez a hónap. Egész éjjel esett szakadt az eső, és ez ebédidőre sem változott. De nem szegte a kedvemet, hogy kocsiba üljek, és felkeressem a nem rég felfedezett kedvenc görög étteremet. Sosem tudok választani a görög saláta és a gyros között. Ma a saláta nyert, de majd meghaltam egy kis humuszért estére. Csurgott a nyálam, de sikerült visszafognom magam.

Amikor megfordultam, akkor vettem észre, hogy mögöttem a sorban Costa Rica eddig látott leghelyesebb pasijával találtam magam szemben. Hirtelen elfelejtettem, hogy hol vagyok és hogy hívnak. Újra tinédzsernek éreztem magam, még szerencse, hogy nem szólított meg. Pillanatok teltek el, míg visszacsöppentem a valóságba, és magamhoz tértem.

A salátám több, mint 20 percet váratott magára, és EKKOR a görög tulajdonos vígaszdíjként adott humuszt pitával. Lehet mégis működik a „titok” elve? Vagy csak megéri szőkének és türelmesnek lenni? Nem tudom, de a Föld felett 20 cm-rel sétáltam ki az étteremből. Ha itt ért volna véget a nap, már boldogan tértem volna nyugóvóra, de....

Délután a futár virágot és csokit kézbesített nekem a munkahelyemen. Ez feltette az i-re a pontot.

4 comments:

  1. 1. már nagyon vártam ezt a bejegyzést;
    2. nem kérdés, a titok működik;
    3. KI VOLT A FELADÓ???????????????:)))))))))))))))))) (van egy-két tippem!:))

    ReplyDelete
  2. hol a fotó a viráról és a csokiról???????????

    ReplyDelete
  3. A kép elmaradt, a feladó titok :)

    ReplyDelete
  4. keresek costa ricai magyar kapcsolatokat,tud valaki segiteni?

    ReplyDelete