2010/12/10

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Avagy nem tudnak, ha nem akarnak

Igen, megint csak az ICE-ről lesz szó...

Most már muszáj kiírnom magamból... Nem szoktam panaszkodni, és ideges lenni, DE... Amióta elköltöztem vacakol a net. Ez kezdetben nem volt annyira zavaró, de az utóbbi pár hétben nagyon sokat megszakad, és sokszor most már órákra elmegy a szolgáltatás. Már legalább 25-ször jöttek ki megnézni (egzetlen pozitívum), de már nagyon unalmas, amikor a "de most működik, nincs ennek semmi baja" vagy a "ruter a hibás" választ kapjuk, amikor nyilván valami gond van, mert a kis piros modemen nem akar világítani a zöld színű internet gombocska... Azt, hogy kicseréljék az ókori kábelt vagy akár a modemet, vagy bármi mást azt már nem, mert nyilván nekem, mint fogyasztónak nincs jobb dolgom, mint hogy hetente háromszor meghívom őket egy tea-délutánra.

Már odáig jutottam, hogy mobilnetezek, a Nokiámat használom modemként. Na az még egy külön szám, mert az meg olyan gyors, hogy bele őszülök mire betölt egy lapot, és persze gtalkmeg hasonló luxus programok nem működnek rajta, mert ahhoz túl lassú. Persze mindezt egyedül installáltam a gépemre, erre legalább még büszke is vagyok, azért tudok, ha nagyon muszáj és nincs kit dolgoztassak.

Ezen a héten 3 blogbejegyzés is készült volna, HA nem mindig akkor döntött volna úgy az internetem, hogy szünetel. Mire visszajött, addigra vagy elment tőle a kedvem, vagy már az igazák álmát aludtam. Ma telt be a pohár, mert tettem egy olyan ígéretet, hogy elérhető leszek cseten/skype-on, ha szüksége lenne rám a testvéremnek, erre nem volt netem több mint két órán át, ami a magyarországi időeltolódás szempontjából nagyon sok idő... Kellemetlenül érintett, még akkor is ha nem igényelte a támaszomat.

Azóta már több stratégiát kidolgoztam, hogy hogyan szabadulok meg az ICE -szó szerint - PÁRATLAN szolgáltatásától. A lehetőségek között szerepel a szomszéddal való internet megosztásának a lehetősége egy vadi új routerral vagy akár egy másik szolgáltatás igénylése, még akkor is ha az általam nem használt kábel tv-ért is fizetnem kell.

Azt már meg sem említem, hogy akárhányszor arra céloztam a baráti társaságomnak a telefonban, hogy más szolgáltató után nézek, melynek nevét kimondtam MEGSZAKADT a telefonbeszélgetés. Vagy komunizmus van, vagy tényleg párát ritkítja az ICE vagy mindkettő...

Megszoksz, megszöksz vagy átszokosz...

1 comment:

  1. pedig eddig a gyorsaságukkal és segítőkészségükkel nem volt baj...

    ReplyDelete